KNF planuje kampanię przeciwko kryptowalutom "Kim będziesz kiedy bańka pęknie"  (Przeczytany 4893 razy)

0 użytkowników i 1 Gość - przeglądają ten temat

  • *
  • becometa (OP)
  • Posty: 161
  • Od: 10/2017
miesiąc temu, zmieniony miesiąc temu przez becometa
{alt}
KNF planuje kampanię przeciwko kryptowalutom, piramidom finansowym i inwestycjom na rynku forex.
Przekaz medialny: „Kim będziesz kiedy bańka pęknie”.


Szeroko zakrojona kampania ma na celu wypromowanie aplikacji KNF Alert oraz zwiększenie świadomości uczestników rynku finansowego, ostrzeżenie przed ryzykiem związanym z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe i nienadzorowany rynek forex.

Planowany początek kampanii – czerwiec 2018 r.

Kryptowaluty po raz kolejny wymieniane są w bliskim sąsiedztwie piramid finansowych przez przedstawicieli Państwa.
Dopiero co opadł kurz po wspólnej akcji KNF i NBP z grudnia zeszłego roku pod tytułem „UwazajNaKryptowaluty.pl". Kampanii, która została wyśmiana przez internautów w Polsce i za granicą i doczekała się szybkiej odpowiedzi społeczności kryptowalut pt „UwazajNaWaluty.pl"). Dopiero co opadł kurz po zamieszaniu z publikacją komunikatu Ministerstwa Finansów na temat skutków podatkowych wynikających z obrotu kryptowalutami, który do dzisiaj nie doczekał się sprostowania, a które miało się pojawić "za kilka dni". Mija sześć miesięcy od pierwszej akcji i KNF znów próbuje swoich sił w celu obrzydzenia kryptowalut w naszym społeczeństwie.

Narzędzia promocji
Komisja Nadzoru Finansowego w szczegółach przetargu informuje, iż wykonawca, który podejmie się zlecenia zobowiązany będzie do przygotowania spotów filmowych i radiowych w telewizji i radio oraz przygotowania bannerów reklamowych na serwisy społecznościowe.
  • dwa 30 minutowe spoty w najpopularniejszym serwisie społecznościowym według Gemiusa - min. 30% budżetu
    • minimalny wymagany zasięg 6 000 000 wyświetleń.
  • dwa 30 minutowe spoty w najpopularniejszym serwisie wideo według Gemiusa - min. 20% budżetu
    • minimalny wymagany zasięg 2 000 000 wyświetleń.
  • emisja wybranych spotów w serwiach VoD z listy TOP 10 według Gemius – min. 10 proc. budżetu.
    • minimalny wymagany zasięg 200 000 wyświetleń.
Cytat
Wartość bez VAT: 500 000 PLN netto (615 000 PLN brutto)
Okres w dniach: 30
Grupa docelowa: osoby korzystające z szeroko rozumianych usług finansowych. Kobiety, mężczyźni, w wieku 25+.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą zostać wykonane następujące zadania:
  • opracowanie media planu emisji materiałów Zamawiającego, o których mowa w pkt VI Załącznika nr 1 do Umowy w serwisach społecznościowych
  • opracowanie media planu (...) na platformie wideo i VoD z uwzględnieniem odpowiednich grup odbiorców,
  • opracowanie kalendarza emisji tych materiałów, estymacji kosztów dotarcia i liczby ich wyświetleń,
  • zaplanowanie i zakup miejsca i czasu w serwisach społecznościowych, na platformie wideo i VoD
  • monitorowanie i optymalizacja przebiegu kampanii oraz podsumowanie jej efektywności w postaci raportów.

KNF chce by zleceniem zajęli się wykonawcy posiadający minimum 3 letnie doświadczenie na rynku reklamy oraz którzy będą w stanie udokumentować przeprowadzone przez siebie kampanie reklamowe o wartości minimum 200 tys. PLN. Przetarg trwa 8 dni, od 10 do 18 maja, godz: 09:00.

Źródła: Money.pl - Duże pieniądze na ostrzeganie Polaków. Kryptowaluty i Forex na celowniku KNF, SpidersWeb.pl - Youtuberzy mieli obrzydzić nam kryptowaluty. NBP i KNF wydały na to sporo pieniędzy, knf.gov.pl - Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej promującej aplikację KNF Alert oraz budującej świadomość istnienia ryzyk związanych z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe oraz działalność forex nienadzorowaną przez KNF

aaa

Tematy o podobnej/zbliżonej treści (1) Posty Odsłony Ostatnia wiadomość
Giełdy BitBay oraz Abucoins na liście ostrzeżeń KNF - co to oznacza w praktyce?

Autor becometa

0
1248 Ostatnia wiadomość 4 miesięcy temu
wysłana przez becometa